Welkom op onze veelgestelde vragen pagina. Hier geven we je antwoord op de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de contactgegevens op onze website.
Sealed Tickets zijn tickets die al wel gekocht zijn, maar nog niet direct gedownload kunnen worden. De Krabbetukkers doet dit, in samenwerking met onze kaartverkooppartner Eventix, om fraude en oneerlijke handel in kaarten te voorkomen.
Wanneer kan ik mijn tickets downloaden?
Pas kort voordat het evenement begint, worden jouw tickets beschikbaar gemaakt om te kunnen downloaden. Wanneer deze daadwerkelijk beschikbaar worden, vind je op de orderstatuspagina.
Hoe bereik ik de orderstatuspagina?
Je bereikt de orderstatuspagina door naar je bevestigingsmail van je bestelling te gaan en op de ‘Download tickets’-knop te klikken.
Ik wil mijn Sealed Tickets doorverkopen
Je kunt hier lezen hoe je het beste jouw Sealed Tickets kan doorverkopen.
De Krabbetukkers heeft een samenwerking met TicketSwap. Alleen op deze manier is het mogelijk om je tickets op een veilige manier door te verkopen.
Stap 1
Ga naar de orderstatuspagina van jouw order. Je kunt deze bereiken door de bevestigingsmail van je bestelde tickets te openen en op de ‘Download tickets’-link te klikken.
Stap 2
Scroll naar beneden tot je het kader ‘Kun je niet meer aanwezig zijn?’ tegenkomt. Selecteer ‘Verkoop via TicketSwap’ om jouw tickets aan te bieden.
Stap 1
Na het bestellen van je tickets, heb je een bevestigingsmail ontvangen met daarin een downloadlink naar je tickets.
Klik op de ‘Download tickets’-link om naar de orderstatuspagina te gaan.
Kun je de bevestigingsmail niet meer vinden? Ga dan naar stap 2.
Stap 2
Je kunt gebruikmaken van onze handige zoekfunctie om op de orderstatuspagina van jouw tickets terecht te komen.
Stap 3
Lukt het niet met de zoekfunctie? Stuur een mail naar tickets@eventix.nl met daarin de volgende informatie:
– Naam van het evenement
– E-mailadres waar de tickets mee besteld zijn
– Kopie bankafschrift van de order
Het kan zijn dat de tickets nog moeten worden aangemaakt. Hierdoor kun je de tickets nog niet downloaden. In de meeste gevallen worden je tickets binnen enkele minuten aangemaakt.
Is dit niet niet het geval? Volg dan onderstaande stap zodat we jouw tickets opnieuw kunnen toesturen.
Stap 1
Stuur een mail naar tickets@eventix.nl met daarin de volgende gegevens:
– Uitleg dat je de tickets niet kan downloaden
– Naam van het evenement
– E-mailadres waar de tickets mee besteld zijn
– Kopie bankafschrift van de order
Stap 1
Je kunt gebruikmaken van de handige zoekfunctie op de website van Eventix om jouw kaarten te vinden.
Stap 2
Lukt het niet met onze zoekfunctie? Klik dan op ga door naar ‘anders’ om direct met Eventix in contact te komen.
Stap 1
Heb je jouw kaarten direct nodig? Zoek dan je kaarten via de handige zoekfunctie op de website van Eventix.
Lukt het niet met onze zoekfunctie? Ga dan door naar stap 2.
Stap 2
Stuur een mail naar tickets@eventix.nl met daarin het volgende:
– Het foute e-mailadres en het e-mailadres wat het moet zijn
– Naam van het evenement
– Kopie bankafschrift van de order
Helaas werd je bestelling geannuleerd. Hierdoor heb je geen geldige kaarten voor het carnaval. Bij een geannuleerde betaling, worden de kaarten niet gereserveerd. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen met eventueel een andere betaalmethode.
Wat moet ik doen als het geld toch van mijn rekening is afgeschreven?
Indien het bedrag al van je bankrekening werd afgeschreven, wordt het geld automatisch terugbetaald wanneer de bestelling geannuleerd is.
Heb je één of meerdere kaart(en) gekocht en heb je deze nog niet ontvangen in je mailbox? Dan kan het zijn dat je betaling nog verwerkt wordt door de bank.
Wat betekent dit?
Je betaling heeft de status “betaling wordt verwerkt”. Dit betekent dat jouw bank momenteel controleert of de betaling kan worden voltooid of niet.
Je betaling is nog niet volledig verwerkt door jouw bank waardoor De Krabbetukkers de betaling nog niet heeft ontvangen. Bij sommige betaalmethodes kan het langer duren dan bij andere methodes. Bovendien kan het zijn dat jouw bank meer tijd nodig heeft met het controleren van je betaling dan een andere bank.
Zodra de betaling volledig is verwerkt en geaccepteerd is, ontvang je een bevestigingsmail met daarin jouw kaarten.
Je dient je kaarten te verzilveren voor de door De Krabbetukkers aangegeven deadline. Deze deadline kun je vinden op de orderstatuspagina en wordt via e-mail met je gecommuniceerd.
De deadline is voorbij?
Indien je te laat bent met het verzilveren van je kaarten, neem je contact op met ons.
De contactgegevens van De Krabbetukkers kun je vinden op de contactpagina of via onze sociale media kanalen.
Ik heb problemen met de betalingen
Lukt het niet om je kaarten te verzilveren? Stuur een mail naar tickets@eventix.nl
– E-mailadres waar je de tickets mee besteld hebt
– Naam van het evenement
– Kopie van het bankafschrift van de aanbetaling
Indien je extra producten zoals drankconsumpties bij je tickets hebt gekocht, kun je deze vinden op het bijbehorende ticket. De producten staan vermeld naast de QR-code van het ticket.
Je kunt je kaarten veilig kopen en verkopen via TicketSwap.
Het kopen van tweedehands kaarten kan riskant zijn. Wij zouden De Krabbetukkers niet zijn als we niet ons best zouden doen om de kans dat het misgaat met de verkoop van tweedehands tickets te verkleinen. Precies om die reden hebben wij een samenwerking met TicketSwap.
Wanneer je een carnavalskaart van C.V. De Krabbetukkers koopt, kun je deze veilig doorverkopen via zowel TicketSwap. Elk kaart wordt ongeldig zodra het via TicketSwap wordt verkocht. Vervolgens wordt deze vervangen door een volledig nieuwe kaart met een unieke barcode.
Ontdek of je je tickets moet printen of niet.
Alle carnavalskaarten kunnen direct vanaf je telefoon gescand worden, zodat je ze niet hoeft uit te printen. Let wel op dat je schermlicht op 100% staat.
Vanwege onze SecureSwap integratie met TicketSwap, weten we wanneer Krabbetukkers kaarten verkocht worden. Aangezien jij je kaarten via dit platform verkocht hebt, zijn deze kaarten geannuleerd. Een nieuwe order met unieke qr-code is aangemaakt voor de nieuwe eigenaar. Dit betekent dat je de verkochte tickets niet meer kunt gebruiken voor het carnaval van De Krabbetukkers.
Wat moet ik doen indien ik nog steeds naar het carnaval toe wil gaan?
Aangezien jij je kaarten verkocht hebt, kun je deze niet meer gebruiken als toegangsbewijs voor het carnaval van De Krabbetukkers. Indien je toch naar het carnaval wilt gaan, zul je nieuwe kaarten moeten kopen.