Welkom op onze veelgestelde vragen pagina. Hier geven we je antwoord op de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via kaartverkoop@krabbetukkers.nl
Stap 1
Na het bestellen van je tickets, heb je een bevestigingsmail ontvangen met daarin een downloadlink naar je tickets.
Klik op de ‘Download tickets’-link om naar de orderstatuspagina te gaan.
Kun je de bevestigingsmail niet meer vinden? Ga dan naar stap 2.
Stap 2
Je kunt gebruikmaken van onze handige zoekfunctie om op de orderstatuspagina van jouw tickets terecht te komen.
Stap 3
Lukt het niet met de zoekfunctie? Stuur een mail naar tickets@eventix.nl met daarin de volgende informatie:
– Naam van het evenement (Carnaval 2024)
– E-mailadres waar de tickets mee besteld zijn
– Kopie bankafschrift van de order
Het kan zijn dat de tickets nog moeten worden aangemaakt. Hierdoor kun je de tickets nog niet downloaden. In de meeste gevallen worden je tickets binnen enkele minuten aangemaakt.
Is dit niet niet het geval? Volg dan onderstaande stap zodat we jouw tickets opnieuw kunnen toesturen.
Stap 1
Stuur een mail naar tickets@eventix.nl met daarin de volgende gegevens:
– Uitleg dat je de tickets niet kan downloaden
– Naam van het evenement (Carnaval 2024)
– E-mailadres waar de tickets mee besteld zijn
– Kopie bankafschrift van de order
Stap 1
Je kunt gebruikmaken van de handige zoekfunctie op de website van Eventix om jouw kaarten te vinden.
Stap 2
Lukt het niet met onze zoekfunctie? Klik dan op ga door naar ‘anders’ om direct met Eventix in contact te komen.
Stap 1
Heb je jouw kaarten direct nodig? Zoek dan je kaarten via de handige zoekfunctie op de website van Eventix.
Lukt het niet met onze zoekfunctie? Ga dan door naar stap 2.
Stap 2
Stuur een mail naar tickets@eventix.nl met daarin het volgende:
– Het foute e-mailadres en het e-mailadres wat het moet zijn
– Naam van het evenement (Carnaval 2024)
– Kopie bankafschrift van de order
Helaas werd je bestelling geannuleerd. Hierdoor heb je geen geldige kaarten voor het carnaval. Bij een geannuleerde betaling, worden de kaarten niet gereserveerd. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen met eventueel een andere betaalmethode.
Wat moet ik doen als het geld toch van mijn rekening is afgeschreven?
Indien het bedrag al van je bankrekening werd afgeschreven, wordt het geld automatisch terugbetaald wanneer de bestelling geannuleerd is.
Heb je één of meerdere kaart(en) gekocht en heb je deze nog niet ontvangen in je mailbox? Dan kan het zijn dat je betaling nog verwerkt wordt door de bank.
Wat betekent dit?
Je betaling heeft de status “betaling wordt verwerkt”. Dit betekent dat jouw bank momenteel controleert of de betaling kan worden voltooid of niet.
Je betaling is nog niet volledig verwerkt door jouw bank waardoor De Krabbetukkers de betaling nog niet heeft ontvangen. Bij sommige betaalmethodes kan het langer duren dan bij andere methodes. Bovendien kan het zijn dat jouw bank meer tijd nodig heeft met het controleren van je betaling dan een andere bank.
Zodra de betaling volledig is verwerkt en geaccepteerd is, ontvang je een bevestigingsmail met daarin jouw kaarten.
Je dient je kaarten te verzilveren voor de door De Krabbetukkers aangegeven deadline. Deze deadline kun je vinden op de orderstatuspagina en wordt via e-mail met je gecommuniceerd.
De deadline is voorbij?
Indien je te laat bent met het verzilveren van je kaarten, neem je contact op met ons.
De contactgegevens van De Krabbetukkers kun je vinden op de contactpagina of via onze sociale media kanalen.
Ik heb problemen met de betalingen
Lukt het niet om je kaarten te verzilveren? Stuur een mail naar tickets@eventix.nl
– E-mailadres waar je de tickets mee besteld hebt
– Naam van het evenement
– Kopie van het bankafschrift van de aanbetaling
Je kunt je kaarten veilig kopen en verkopen via TicketSwap.
Het kopen van tweedehands kaarten kan riskant zijn. Wij zouden De Krabbetukkers niet zijn als we niet ons best zouden doen om de kans dat het misgaat met de verkoop van tweedehands tickets te verkleinen. Precies om die reden hebben wij een samenwerking met TicketSwap.
Wanneer je een carnavalskaart van C.V. De Krabbetukkers koopt, kun je deze veilig doorverkopen via TicketSwap. Elk kaart wordt ongeldig zodra het via TicketSwap wordt verkocht. Vervolgens wordt deze vervangen door een volledig nieuwe kaart met een unieke barcode.
Ontdek of je je tickets moet printen of niet.
Alle carnavalskaarten kunnen direct vanaf je telefoon gescand worden, zodat je ze niet hoeft uit te printen. Let wel op dat je schermlicht op 100% staat.
Vanwege onze SecureSwap integratie met TicketSwap, weten we wanneer onze kaarten verkocht worden. Aangezien jij je kaarten via TicketSwap verkocht hebt, zijn deze kaarten geannuleerd. Een nieuwe order met unieke qr-code is aangemaakt voor de nieuwe eigenaar. Dit betekent dat je de verkochte kaart(en) niet meer kunt gebruiken voor de carnaval van De Krabbetukkers.
Wat moet ik doen indien ik nog steeds naar het carnaval toe wil gaan?
Aangezien jij je kaart(en) verkocht hebt, kun je deze niet meer gebruiken als toegangsbewijs voor de carnaval van De Krabbetukkers. Indien je toch naar de carnaval wilt gaan, zul je nieuwe kaarten moeten kopen.